Saturday 21 May 2011

Archive for the 'က်မ္း' Category

ပုေဏဿဏာဝါဒ ကမဿမဋဿဌာန္းက်မ္း


Download

အနတဿတ ဒီပနီက်မ္းသစ္


Download

သီလ၀ိနိစဿဆယက်မ္း


Download

သစဿစတဿထ ဒီပနီက်မ္း


Download

လကဿခဏဒီပနီက်မ္း


Download

ဥေရာပဗုဒဿဓဘာသာအလင္းျပက်မ္း


Download

အလင္းက်မ္း


Download

သမဿမာဒိဋဿဌိ ဒီပနီက်မ္း


Download

သာသနဝိေသာဓနီက်မ္း (တ-တြဲ)


Download

သာသနဝိေသာဓနီက်မ္း (ဒု-တြဲ)


Download

No comments:

Post a Comment